7/01/2010

Ես կարոտել եմ

...Բայց ոչ միայն ես:
Քաղաքն է կարոտել ինձ ու քեզ:
Շիկացած ասֆալտը փնտրում է մեր խենթ ոտնաձայները...
Այն այգու կանաչը փնտրում է մեր ոտնահետքերը:  Ծառերը, որոնց շվաքում մի օր նստել ենք, սպասում են թե երբ են ականատես լինելու մեր հանդիպմանը:
Թռչունները, որոնք մի օր մեր շշուկներին էին խառնել իրենց դայլայլը, սպասում են այն ամենակարևոր բառերը լսելուն ու ծլվլալու այդ մասին: Հիշո՞ւմ ես վարդերը... ո՜նց են կարոտել մատներիդ ջերմությունից մազերիս սանձարձակությանը անցնելու խաղին: Իսկ աստղե՞րը.. մինչ օրս որոնում են այն անմեղ զույգին, որ անմեղ տենչանքով ձեռքերը հպեց երկնի անհունին..

Բնությունը կարոտում է մեզ... Ո՞ւր ես...

4 comments:

  1. Sirts lcvec arden.... shaaaaaat lavn er

    ReplyDelete
  2. Շատ գեղեցիկ ու հուզիչ էր, հանդիպեք և այլևս մի բաժանվեք միմյանցից. Սերը դա հրաշք է

    ReplyDelete
  3. Ժողովուրդ... էս ինչ լավ բան ա, միշտ էլ պետք պինդ և ամուր պահել այն սերը որ երջանկության անգամ մի կաթիլ է տվել... Երջանկություն ձեզ

    ReplyDelete

Լրահոս