6/05/2010

Ես ինչ եմ ուզում

Խաբվե՜լ եմ ուզում .
          Քնքուշ խոսքերիդ, սուտ երդումներիդ,
          Հավերժ սիրելու քո խոստումներին:

Թախծե՜լ եմ ուզում.
         Սիրո կարոտից, երկար թվացող այս բաժանումից
         Եվ քո զանգերի ուշացումներից:

Լացե՜լ եմ ուզում.
         Թեթև հուզմունքից, (ինչո՞ւ ոչ) խանդից,
         Միասին դիտած ֆիլմի սյուժեից:

Գոռա՜լ եմ ուզում.
          Ամենաբարձր գագաթին կանգնած այս մոլորակի
          Գոռալ եմ ուզում իմ սիրո մասին:

Լռե՜լ եմ ուզում.
          Երբ քո հայացքը դիպչի հայացքից,
          Ուզում եմ լռել, որ լավ ունկնդրեմ լեզուն աչքերիդ:

Ապրե՜լ եմ ուզում.
         Միա՜յն քեզանով, միա՜յն քո սիրով,
         Քո հեքիաթներով, ու շնչառությամբ քո անհագ սիրո:

4 comments:

  1. Noric siraharveci, Apres shat lavn er

    ReplyDelete
  2. Աշոտ ՄիսակյանJune 6, 2010 at 1:39 AM

    Հուսանք, որ կլինի նաև ուրիշ գործեր:Հիանալ է:

    ReplyDelete
  3. Առաքել ՎարդանյանJune 23, 2010 at 10:39 PM

    Այսուհետ ուշադիր հետևելու եմ քո բլոգին, դուրս եկավ, դիզայն էլ է լավ ընտրված. ապրես.

    ReplyDelete

Լրահոս