6/09/2010

Դու շատ մոտ ես, բայց և հեռու.

Դու չհասկացար...
Չհասկացար, թե չկամեցար հասկանալ: Ով գիտե: Աստված: Նրան չեմ դիմել: Չեմ էլ դիմի: Իմ սխալների հետևանքների մասին նրան հարցնեմ: Ես սխալվել եմ, շատ եմ սխալվել: Նորից եմ սխալվել: Ինչպես նախորդ անգամ ասում եմ ինքս ինձ. "Վերջին անգամն եմ սխալվում":
Քեզ կարոտել էի. հեռվից նայում էի ու մտածում... որ շատ եմ սխալվել:
Դու անմեղ ես:
Ես կլանված նայում էի քեզ, երբ դու կարդում էիր նամակս:
Ես պատկերացնում էի, թե ինքս եմ ասում դրանք քեզ (Ոչ, ես դրա համար չէ, որ լաց էի լինում):
Դու գլխահակ թերթում էիր գրածներս մեկիկ - մեկիկ: Դու գրեթե... Ես համարյա...
Մենք իրարից մի քանի մետր էինք հեռու:
Դու չհասկացար: Չհասկացար, թե չկամեցար հասկանալ:

(Ես դրա համար էր, որ լաց էի լինում):

6 comments:

  1. Տխրությունը ինչ-որ շատ ա, բայց լավն ա...
    ու համ էլ բլոգի դիզայնը շատ դուրս եկավ!

    ReplyDelete
  2. SHAT HETAQRQIR E SUPER

    ReplyDelete
  3. Sirum em ayn axjiknerin voronq zgum en, zgatsmunq unen, apres

    ReplyDelete
  4. Isk inchu tex chka, vorpeszi gnahatenq "shat vat"?
    Miguce inch-vor mek@ texyak e, te inchi masin es patmum, bajc da bolorovin patmvacq chi...

    ReplyDelete
  5. ՇԱԱԱԱԱԱԱԱԱԱՏ լավն ա, ապրես, հուզվեցի ես: Իզուր ավելի շատ բաներ չես ներկայացնում մեր դատին:

    ReplyDelete

Լրահոս