6/24/2010

Հասարակական տրանսպորտում

Եթե  գեղարվեստական ֆիլմերից մեկում բաց տեսարաններ են հանդիպում, իսկ ձեզ մոտ անչափահաս երեխա կա , ապա դուք բնականաբար կշտապեք փակել նրա աչքերը: Թույլ տվեք նկատել, որ ձեզ անհրաժեշտ է ևս երկուսը, երբ այդ երեխայի հետ բարձրանում եք երթուղային տաքսի:
Առավոտյան դասի շտապելիս երբեք ուշադրություն չեմ դարձնում թե քանի տասնյակ մարդ է տեղավորված 14 հոգու համար նախատեսված տրանսպորտում, այլ ինձ ներս եմ գցում ու ջանում գոնե դուռը փակել:
Աստիճանաբար տեղ եմ գտնում բռնվելու համար , հետո էլ գոնե մի ոտքս գետնին դնելու համար: Այդ ժամանակ ես ինձ հաջողակ մարդ եմ համարում մինչ այն պահը երբ պարզում եմ , որ ինձ պես հաջողակներով լի են մինչև համալսարան տանող բոլոր կանգառները: Քիչ անց հասկանում եմ , որ բռվելու կարիք էլ չկա….
Խիստ գայթակղիչ դիրքերով կանգնած մի շարք ուսանողուհիներ այդ անկրկնելի պահը չկորցնելով, ականջակալները ականջները խոթած, լսեցնում են տրամադրող երաժշտություն`էսթետիկական հաճույքը կրկնապատկելու համար:
Արգելակումներից գրավիչ ոչինչ չկա. քիչ առաջ դու ծեփռտված էիր դռանը, իսկ այժմ հարազատ ժպիտով անծանոթի գրկում ես… Wօw!!! :
Ողնաշարի խախտումը դեռ ոչինչ. ինձ թվում է երթուղային տաքսիները ևս մի հրեշավոր առաքելություն են կատարում. ընտանիք քանդելու: Վերջին ժամանակներս մի քանի անգամ շրթներկս անծանոթ տղաների վերնաշապիկներին լղոզելուց հետո կտրականապես հրաժարվել եմ շպարվելուց. մտքովս ինչ ասես անցավ/ բա երեխեքը մեղք չեն /:
Իջնում եմ  վերջնականապես / մինչ այդ ամեն կանգառում փորձ ենք անում/ ու այդպես գերհոգնած, ճմրթված հասնում եմ դասի:
Դե արի ու հավատա, որ տանից եմ գալիս…

5 comments:

  1. Shat laaaaaaaaavn er! Lriv chisht baner eir grel!

    ReplyDelete
  2. բա որ մի հատ շաաաաատ կարճ յուպկա հագած աղջիկ ա նստում ու ամեն րոպե սկսում ա յուպկեն բարձրացնել, ասա որ դա էտքան քեզ պետք ա նեղություն պատճառի, կամ մի հագի, կամ էլ որ հագել ես, ուրեմն ձևականությունների հետևից քիչ ընգի

    ReplyDelete
  3. Հիանալի է, ախր ամեն օր այդպես է, գումարած տղերքի ռաբիսությունը

    ReplyDelete
  4. Բարձրացնել թե՞ ցածրացնել:Ճ

    ReplyDelete
  5. Օրինաչափությունը ցածրացնելու մեջ է, չնայած ես չէի զարմանա եթե բարձրացնեին:Ճ

    ReplyDelete

Լրահոս