6/06/2010

Վախենում եմ իմ վախից

Մինչև ատամներս զինվում եմ  անկեղծությամբ և ինքս իմ առաջ կանգնելով համարձակ խոստովանում եմ
-Վախենում եմ:
-Եվ ինչի՞ց:
- Ոչ թե խաբվելուց, ոչ թե հիասթափվելուց, ոչ արցունքներից... ես... ես վախենում եմ... երջանիկ լինելուց: Ինչպես փոքրիկ աղջիկը առնետ տեսնելով  ցատկում է աթոռի վրա, ինչպես միայնակ օրիորդը խուսափում է կեսգիշերին միայնակ դուրս գալ փողոց, այդպես էլ ես վախենում եմ, երբ օդը, բառի բուն իմաստով լցվում է թոքերումնս, սիրտս սկսում է անհոգ բաբախել, արյունս ազատ է շրջում  երակներումս, աչքերս շողում են, երբ հոգիս ապրում է... Վայրկյան իսկ չանցած հետևում է կայծակը վախի, փոթորիկը երկմտանքի. "Այն ի՞նչ էր... ի՞նչ աղետ էր... ի՞նչ չարագուշակ անդորր  էր..."
 Սարսափո՜ւմ եմ իմ վախից:

5 comments:

  1. Երբ վախենում ես երջանկությունից, այն քեզ շրջանցում է: Մի վախեցեք, վայելեք ձեր բաժին երջանկությունը:

    ReplyDelete
  2. Ես վախենում եմ, որ երջանկությունս կարող է անհետանալ, կարող եմ կորցնել:

    ReplyDelete
  3. Izur es vaxenum erjankutyunic: Ayn misht el galis e djvarutyunneric u hiastaputyunneric heto:

    ReplyDelete
  4. Ես էլ եմ վախենում, բայց գիտեմ որ վախս սպանում է ամեն ինչ :( չեմ կարողանում վայելել րջնիկ պահը...

    ReplyDelete
  5. Կարինե ԱվագյանNovember 29, 2010 at 6:48 PM

    Պետք է պահել երջանկությունը ամեն գնով, այն հեշտ է կորցնել, մի խեթ հայացքից, մի սխալ կասկածից, Մարդիկ Ամուր գրկեք Ձեր ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆԸ

    ReplyDelete

Լրահոս